۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۲۲

مدیر آبفای منطقه دزفول خبر داد؛

باران باعث آبگرفتگی در دزفول شد/ رفع ۴۰ مورد آبگرفتگی

باران باعث آبگرفتگی در دزفول شد/ رفع ۴۰ مورد آبگرفتگی

دزفول- مدیر آبفای منطقه دزفول گفت: ۴۰ مورد گرفتگی فاضلاب خانگی ناشی از بارندگی شدید در دزفول توسط اکیپ فاضلاب آبفا برطرف شد.

مصطفی اسماعیل سالم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از باران شدید بامداد امروز یکشنبه، ۷۶ مورد تماس با سامانه گویای آبفای منطقه دزفول مبنی بر انسداد جزئی فاضلاب خانگی برقرار شد.

وی افزود: بر این اساس تا ساعت ۱۲ ظهر امروز، ۴۰ مورد گرفتگی توسط اکیپ‌های عملیاتی واحد فاضلاب آبفای منطقه دزفول رفع انسداد شد.

مدیر آبفای منطقه دزفول تصریح کرد: با توجه به شدت باران و گرفتگی معابر شهری که مربوط به فاضلاب‌های سطحی بود، آبفای منطقه دزفول در راستای خدمت به شهروندان در ۶ مورد عملیات در کنار سایر ارگان‌های متولی حضور یافته و در این خصوص همکاری صورت گرفت تا این مشکلات هرچه سریع‌تر برطرف شود.

۲۰ مورد رفع آب‌گرفتگی منازل و نجات خودروها

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول نیز اظهار کرد: تاکنون ۲۰ مورد آب‌گرفتگی منازل و امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده در پی بارندگی امروز انجام شده است.

باران باعث آبگرفتگی در دزفول شد/ رفع ۴۰ مورد آبگرفتگی

محمد مهرآفرین افزود: در پی بارندگی‌های شدید بامداد امروز تماس‌های زیادی با سامانه ۱۲۵ این سازمان مبنی بر آب‌گرفتگی منازل مسکونی و گرفتار شدن خودروها در مسیرها و خیابان‌های شهر برقرار و در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط آتش نشانان پنج ایستگاه عملیاتی رفع خطر شد.

وی گفت: امدادرسانی به شهروندان از ساعت ۶:۲۰ دقیقه بامداد امروز آغاز و همچنان ادامه دارد.

به گزارش مهر، طبق اعلام هواشناسی صفی آباد دزفول تا صبح امروز ۴۰ میلیمتر بارندگی در سطح شهر دزفول ثبت شده است.

کد خبر 5357123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha